ترفندهای خانه داری| ترفند خانه داری| ترفندهای خانه داری ایرانی

ترفند خانه داری | لباس های خود را با کمد هوشمند تمیز کنید

این دستگاه کمد مانند کوچک و جمع و جور، می‌تواند کمد لباس های شما را تمیز کند.
1403/06/27 04:40
کد خبر: 11844
ترفند خانه داری | لباس های خود را با کمد هوشمند تمیز کنید

ترفند خانه داری شامل مجموعه کارهایی است که برای مدیریت بهتر خانه و همچنین صرفه جویی در وقت مورد استفاده قرار می گیرند. ترفند خانه داری می‌توانند در بخش‌های مختلف خانه شامل تمیزکاری، سازماندهی، آشپزی، و مدیریت زمان مفید باشند. هدف از ترفند خانه داری بهبود و یا تسهیل برخی وظایف روزمره و ایجاد یک محیط راحت و سازمان یافته در خانه است.

بدون شک داشتن لباس‌های تمیز و بدون چین و چروک هنگام خروج از منزل برای همه ما اهمیت زیادی دارد با این حال بسیاری از اتو کردن لباس لذت نمی‌برند و آن را یک کار سخت و دشوار می‌دانند. اینجاست که فناوری به کمک آمده و با ارائه دستگاه‌ها و سیستم‌های هوشمند که به شکل کمد طراحی شده‌اند، این مشکل را برطرف کرده است.

سیستم هوشمند LG Styler با قیمت 1499 دلار می‌تواند لباس‌های کثیف شما را تمیز، لباس‌های خیس را خشک و حتی چین و چروک آنها را برطرف کند. این دستگاه هوشمند بخار به عنوان یک ماشین خشکشویی خانگی عمل می‌کند و می‌تواند لکه‌ها را بدون استفاده از حلال‌های سمی از بین ببرد. این دستگاه برای استفاده روزانه و نصب در کنار ماشین لباسشویی و خشک‌کن بسیار مناسب است و با فناوری‌های نوین می‌تواند لباس‌هایی را که به سختی تمیز می‌شوند با بخار تمیز کند و گرد و غبار و باکتری‌های لباس را برطرف و حتی ذرات ریز را با تکان‌های قوی و با کمک بخار، از لباس دور کند.

این دستگاه کمد مانند کوچک و جمع و جور، می‌تواند هر بار تنها سه دست لباس را در خود جای دهد. به عنوان مثال می‌توان لباس‌های خیس شده در یک روز برفی را با تنظیم درجه حرارت ازطریق پنل لمسی که روی دستگاه تعبیه شده، کاملاً خشک کرد.برای استفاده از این سیستم هوشمند، باید در برنامه ThinQ در تلفن هوشمند خود، تنظیمات لازم برای اتوکشی، تمیز کردن و حتی خشک کردن لباس را برنامه‌ریزی کند تا دستورات بلافاصله اجرا شود.

فناوری ThinQ توانسته یکی ازبهترین راهکارهای در دسترس بودن لباس‌های تمیز و خوش بو را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. جالب آنکه در قسمت بالایی این دستگاه کمدمانند، یک شیار نازک وجود دارد که از طریق آن مواد خوشبو کننده را به درون کمد می‌فرستید تا لباس‌هایتان خوشبو شوند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3wva52

پربیننده ترین




اخبار داغ