پریناز ایزدیار| پریناز ایزدیار الان کجاست| همسر پریناز ایزدیار کیست

پریناز ایزدیار چگونه دل از همه ربود؟ | راز محبوبیت پریناز ایزدیار فاش شد

پریناز ایزدیار روش بقا در سینمای ایران و فضای مجازی را پیدا کرده و کوچک ترین خطایی نمی کند. 
1403/06/29 17:20
کد خبر: 12223
پریناز ایزدیار چگونه دل از همه ربود؟ | راز محبوبیت پریناز ایزدیار فاش شد

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشه 39 ساله سینما و تلویزیون است که با سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد و به شهرت رسید. از پریناز ایزدیار نقش های ماندگاری ازجمله بازی در سریال شهرزاد در خاطرها باقی مانده است. پریناز ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. نخستین کار بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است.

روزنامه هفت صبح نوشت: بازیگر بابلی بلند قد با صدای بم و چهره برازنده و سلیقه ای فاخر در لباس پوشیدن و حرکات موقر در نشست های مطبوعاتی در گذر از توفانی ترین زمان های تاریخ معاصر ما بی سروصدا به ستاره اول سینما و سریال های خانگی بدل شده است و با تکنیک غریزی خود هرگونه جنجال و شائبه را از حریم خصوصی خود دورنگه داشته است. تقریبا هیچکس از زندگی این زن 39 ساله مجرد متمول ، چیزی نمی داند. او در مورد هیچ مسئله اجتماعی اظهار نظر نمی کند و صفحه اینستاگرامش معمولا به توصیه هایی درباره حیوانات خانگی و محیط زیست محدود شده و تصاویری از خودش در میان طبیعت سرسبز. او حتی از سفرهای خارجی تفریحی خودش هم عکسی نمی گذارد. او روش بقا در سینمای ایران و فضای مجازی را پیدا کرده و کوچک ترین خطایی نمی کند. 

هفت صبح در ادامه نوشته است: او حتی وقتی از میانه فیلم تفریق به نفع حضور ترانه علیدوستی کنار گذاشته شد کوچک ترین جنجالی درست نکرد. حتی دور شدن از پروژه برادران لیلا و همکاران قدیمی اش (نوید محمدزاده و پیمان معادی و سعید روستایی) او را به واکنش وانداشت.حتی وقتی در سرخپوست حاصل کار طراح لباس خلاق فیلم موجب برجسته شدن هنرمندی او شد باز هم  به تبدیل شدن به یک مدل پرزرق و برق لباس های آن چنانی تن  نداد و سبک موقر خود در پوشش را ادامه داد. حتی وقتی که به جشنواره های خارجی رفت چه برلین و چه مراکش از استایل خاص خود تخطی نکرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3zlxj4

پربیننده ترین




اخبار داغ