سود سهام عدالت| سود سهام عدالت کی واریز میشود| آخرین اخبار از سود سهام عدالت 1403

خبر مهم برای سهامداران عدالت| زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

دلیل عدم واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد.
1403/06/30 08:15
کد خبر: 12386
خبر مهم برای سهامداران عدالت| زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

سود سهام عدالت هر ساله طی دو مرحله به دارندگان سهام عدالت واریز می شود. سود سهام عدالت در سال گذشته سه مرحله ای شد و مرحله سوم آن هنوز واریز نشده بود. پیشتر وعده داده شد که مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد 1403 واریز شود اما با گذشت دو ماه هنوز خبری از واریز این سود نیست.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

 محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: این مقام مسئول در ادامه می‌گوید: سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بورس برای پیگیری واریز سود سهام عدالت از سمت این دو شرکت اقدامات بسیار زیادی انجام داده، اما همچنان این سود تکمیل نشده است بعد از واریز سود توسط این دو شرکت واریز سود سهام عدالت انجام خواهد شد.

باغستانی می‌گوید: از سمت سپرده‌گذاری به شکل مکرر براس وصول این اقلام پیگیری شده، اما همچنان واریز سود سهام عدالت تکمیل نشده است و ما همچنان منتظر تکمیل آن هستیم.

گفتنی است، بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان سود سهام تاکنون وصول شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3n58r3

پربیننده ترین




اخبار داغ