اینترنت رایگان همراه اول| کد فعالسازی اینترنت رایگان همراه اول| 10 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

اینترنت رایگان همراه اول | 10 گیگ بسته پاییزه رایگان برای همراه اولی ها

اینترنت رایگان همراه اول با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه اول فعال می شود.
1403/06/28 17:40
کد خبر: 8983
اینترنت رایگان همراه اول | 10 گیگ بسته پاییزه رایگان برای همراه اولی ها

اینترنت رایگان همراه اول برای کاربران این اپراتور 10 گیگابایت است. اینترنت رایگان همراه اول با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه اول فعال می شود. اینترنت رایگان همراه اول به هر سیم کارت تنها یک بار اختصاص داده می شود و اگر آن را پیشتر دریافت کرده اید دیگر قادر به دریافت آن نخواهید بود.

همراه اول از بسته هدیه 10 گیگی خود برای کاربران اپلیکیشن همراه من رونمایی کرد.

سایت همراه اول اعلام کرده است: کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، با انتخاب حالت پیشرفته اپلیکیشن، در صفحه اصلی گزینه طرح های تشویقی را انتخاب نمایند.

سپس در این قسمت تب هدیه همراهی را کلیک کرده و هدیه 10 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت نمایند. البته در صورتی که مشترک قبلا این هدیه را دریافت نکرده باشد، تب هدیه برای او به نمایش در خواهد آمد.

مشترکین توجه داشته باشند؛ لازم نیست تب هدیه خوشامد همراه من را بلافاصله بعد از نصب نسخه جدید اپلیکیشن، فعال نمایند. زیرا در حال حاضر این امکان برای مشترک وجود دارد که در زمان دلخواه به این قسمت مراجعه نموده و آن را فعال نماید. حتی امکان اشتراک گذاری این بسته هدیه با دیگران نیز برای مشترک وجود دارد که کاربر می تواند در صورت تمایل از آن استفاده نماید.

شرایط و قوانین مهم:

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت، از زمان فعال سازی تنها به مدت 72 ساعت قابل استفاده می باشد و بعد از پایان یافتن اعتبار زمانی ملغی خواهد شد.

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت قابلیت تمدید خودکار ندارد.

·        هر مشترک دائمی و اعتباری همراه اول تنها یک بار امکان استفاده از این هدیه را خواهد داشت.

·        امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی به صورت همزمان با بسته هدیه خوشامد همراه من وجود دارد.

·        استعلام بسته از طریق درگاه  # 10 * 100 *  ( ستاره  100 ستاره 10 مربع ) و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3kvbx2

پربیننده ترین




اخبار داغ