وام فوری| وام فوری یک روزه| وام فوری بدون ضامن

وام فوری 300 میلیونی بانک مسکن با حساب سپرده کوتاه‌مدت| مبلغ اقساط وام طرح همراه بانک مسکن

وام ۳۰۰ میلیون تومانی ​بانک مسکن در طرح «همراه» به مشتریان واجد شرایط این بانک پرداخت می شود.
1403/06/28 03:20
کد خبر: 11009
وام فوری 300 میلیونی بانک مسکن با حساب سپرده کوتاه‌مدت| مبلغ اقساط وام طرح همراه بانک مسکن

وام فوری مشکلات بسیاری از هموطنان را حل می کند و از این رو انواع وام های فوری بسیار پرطرفدار هستند. وام فوری در واقع وامی است که بانک ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات همیشگی اعطای وام آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری می تواند مشکلات بسیاری از افراد را رفع کند. بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری هستند.

در طرح «همراه» بانک مسکن مشتریان دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی می‌توانند با ایجاد میانگین حساب و ضامن رسمی، برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. نرخ سود این تسهیلات بنابر مدت زمان بازپرداخت متفاوت است؛ اگر بازپرداخت سه ساله باشد نرخ سود وام ۱۵ درصدی است و برای بازپرداخت سه سال به بالا و تا حداکثر پنج سال، نرخ سود به ۱۹ درصد افزایش خواهد یافت. در ادامه جزئیات بیشتر طرح همراه بانک مسکن بررسی شده است.

نحوه دریافت وام طرح همراه بانک مسکن

بانک مسکن برای طرح همراه، سقف ۳۰۰ میلیون تومانی تعیین کرده و نرخ سود این تسهیلات به نسبت مدت بازپرداخت می‌تواند ۱۵ یا ۱۹ درصد باشد. متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا در بانک مسکن حساب سپرده کوتاه‌مدت افتتاح کرده و میانگین حساب مدنظر بانک را که حداقل ۶ ماهه است ایجاد کنند تا بتوانند تا ۱۰۰ درصد از میزان سپرده خود وام بگیرند.

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن چقدر است؟

با احتساب ۳۰۰ میلیون تومان مبلغ وام و نرخ سود ۱۹ درصدی که برای مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه است، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و ۷۸۲ هزارتومان به بانک مسکن پرداخت کند. سود ۱۹ درصدی این وام معادل ۱۶۶ میلیون تومان است که مجموع آن با اصل مبلغ وام به ۴۶۶ میلیون تومان خواهد رسید.

بر این اساس وام ۳۰۰ میلیون تومانی ​بانک مسکن در طرح «همراه» به مشتریان واجد شرایط این بانک با نرخ سود ۱۵ و ۱۹ درصدی و مدت بازپرداخت دو تا پنج ساله پرداخت می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3g6k52

پربیننده ترین




اخبار داغ