وام فوری| وام فوری یک روزه| وام فوری بدون ضامن

متقاضیان وام قرض الحسنه بانک رسالت بخوانند| وام فوری 400 میلیونی بانک رسالت با سود صفر درصد

وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که بین سه تا 6 ماه میانگین حساب در این بانک داشته باشند. جزئیات بیشتر درباره این وام را در ادامه می‌خوانید.
1403/07/10 04:40
کد خبر: 14130
متقاضیان وام قرض الحسنه بانک رسالت بخوانند| وام فوری 400 میلیونی بانک رسالت با سود صفر درصد

وام فوری مشکلات بسیاری از هموطنان را حل می کند و از این رو انواع وام های فوری بسیار پرطرفدار هستند. وام فوری در واقع وامی است که بانک ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات همیشگی اعطای وام آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری می تواند مشکلات بسیاری از افراد را رفع کند. بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری هستند.

بانک قرض الحسنه رسالت در سال 1403 به سپرده‌گذارانی که دارای میانگین حساب مناسب باشند، تا سقف 400 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند. نرخ سود این وام صفر است اما بانک رسالت کارمزدی دو درصدی از آن دریافت می‌کند. 

جزئیات وام قرض الحسنه بانک رسالت

متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت باید ابتدا در این بانک سپرده قرض‌ الحسنه افتتاح کنند. مدت‌زمان خواب این سپرده حداقل سه ماه و حداکثر 6 ماه است و این سپرده مسدود نخواهد شد.

در میان اخبار

افراد واجد شرایط می‌توانند تا سقف 100 درصد از مبلغ سپرده‌گذاری شده به ازای 6 ماه خواب سپرده و با سررسید 12 ماهه ازاین بانک وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. همچنین به ازای هر ماه افزایش خواب سپرده، دو قسط به طول مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

همچنین حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت این وام 60 ماه به میزان 20 درصد معدل حساب است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام برای نسبت 40 درصد، 60 درصد، 80 درصد و 100 درصد معدل حساب نیز به‌ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه تعیین شده است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت چقدر است؟

متقاضیانی که موفق شوند وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت را با کارمزد دو درصدی و دوره بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند، موظف‌اند ماهانه هفت میلیون و 272 هزار تومان قسط به بانک بپردازند. به این ترتیب، مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک رسالت در پایان زمان بازپرداخت، به 424 میلیون تومان می‌رسد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4by7w8

پربیننده ترین




اخبار داغ