مرگ | مرگ زن جوان | مرگ نو عروس

مرگ تلخ زن جوان فردای عروسی اش | بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس

مرد جوانی که یک روز بعد از مراسم عروسی‌اش همسر خود را به دلیل مسمومیت از دست داده با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد.
1403/06/29 05:20
کد خبر: 12199
مرگ تلخ زن جوان فردای عروسی اش | بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس

چندی قبل مرگ زن جوانی به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد. با گزارش این خبر تحقیقات آغاز شد و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زن جوان به نام مریم فردای روز عروسی‌اش به همراه همسرش با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شده‌اند. با شروع معالجات پزشکی تازه داماد درمان شده اما نوعروس در بیمارستان جان باخت.

در تحقیقات اولیه خانواده نوعروس تصور می‌کردند که او بر اثر یک بیماری ویروسی جانش را از دست داده است، اما به دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

با انجام آزمایش‌های سم شناسی از سوی متخصصان پزشکی قانونی، علت مرگ تازه عروس مصرف قرص برنج اعلام شد. قرصی که احتمال خودکشی نو عروس را مطرح می‌کرد اما خانواده او مدعی شدند که دخترشان هیچ مشکلی نداشته و شب قبل از این مسمومیت مراسم عروسی‌اش بوده است و دلیلی برای پایان دادن به زندگی‌اش نداشته است.
آنها این ماجرا را مشکوک دانسته و خواهان رسیدگی بیشتر در این رابطه شدند.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان جنایی دریافتند که زوج جوان راهنمای گردشگری در آژانس مسافرتی بودند و علاوه بر این تازه داماد در شرکت بازرگانی نیز مشغول به کار بوده است. اما زن جوانی به نام شقایق در این شرکت همکار و شریک او بوده است. باتوجه به مرگ عجیب نوعروس و شراکت تازه داماد با زن دیگری، خانواده زن فوت شده از دامادشان شکایت کردند.

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی تازه داماد و همکارش شقایق بازداشت شدند.
تازه داماد در تحقیقات گفت: من هفت سال عاشق همسرم بودم و نمی‌توانستم لحظه‌ای بدون او زندگی کنم. تمام خواسته‌ام ازدواج با او بود. از طرفی من و همسرم با هم مسموم شدیم و رابطه‌ام با شقایق نیز جز روابط کاری چیز دیگری نبوده است.
شقایق نیز ادعا کرد که در ماجرای مرگ نوعروس نقشی نداشته است. اما باتوجه به مشکوک بودن مرگ زن جوان، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، دستور ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/48y6a3
منبع خبر: ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ