بهنوش طباطبایی| همسر بهنوش طباطبایی| بهنوش طباطبایی و همسرش

پارتنر جدید بهنوش طباطبایی کیست؟ | بهنوش طباطبایی و آقای ستاره در ماهشهر

حامد بهداد و بهنوش طباطبایی در فیلم جدیدی به نام «دَوَران» به کارگردانی محسن جسور همبازی شدند.
1403/07/13 16:45
کد خبر: 14611
پارتنر جدید بهنوش طباطبایی کیست؟ | بهنوش طباطبایی و آقای ستاره در ماهشهر

بهنوش طباطبایی از بازیگران نام آشنای سینمای ایران است که در سال های اخیر موفق به کسب جوایز مختلفی هم شده. بهنوش طباطبایی هنر را از مجری گری در تلویزیون شروع کرد و در اوایل دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی رفته رفته به یک ستاره در سینما و تلویزیون تبدیل شد و موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. 

حامد بهداد و بهنوش طباطبایی در فیلم جدیدی به نام «دَوَران» به کارگردانی محسن جسور همبازی شدند.

فیلم سینمایی «دَوَران» به کارگردانی محسن جسور بعد از مدتی پیش‌تولید به تازگی در ماهشهر کلید خورده است. قصه فیلم در دهه شصت روایت می‌شود و ظاهراً بخش‌هایی از آن روی نفتکش‌ فیلمبرداری خواهد شد.

محسن جسور که سال‌ها در تئاتر و عکاسی سینما فعالیت می‌کرده سال قبل فلیم «شکار حلزون» را ساخت که در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد و «دَوَران» دومین فیلم بلند این کارگردان به حساب می‌آید. گفته می‌شود تهیه‌کنندگی این فیلم را سیدمهدی جوادی مدیرعامل پیشین بنیاد سینمایی فارابی برعهده دارد و پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش آن در جشنواره فجر باشد.

حامد بهداد و بهنوش طباطبایی زوج اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند و عرفان ناصری نیز در کنار آنها ایفای نقش می‌کند. نکته قابل توجه درباره این ترکیب این است که این دو بازیگر برای اولین بار است در یک پروژه کنار هم قرار می‌گیرند. البته بهنوش طباطبایی بعد از تقریباً 6 سال دوری از سینما جلوی دوربین رفته. او آخرین بار سال 1397 در فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون ایفای نقش کرد و طی این سال‌ها فقط در سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار بازی کرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3kee7a

پربیننده ترین




اخبار داغ