نیوشا ضیغمی| عکس نیوشا ضیغمی| همسر نیوشا ضیغمی

نیوشا صیغمی جدی شد | دوری نیوشا ضیغمی از بازیگری به خاطر طلاق

نیوشا ضیغمی که در یکی دو سال اخیر درگیر مسائل شخصی از جمله طلاق از همسر سابقش بوده، می گوید تحت تاثیر این مسائل دوست دارد نقش های جدی ایفا کند.
1403/05/22 13:10
کد خبر: 358
نیوشا صیغمی جدی شد | دوری نیوشا ضیغمی از بازیگری به خاطر طلاق

نیوشا ضیغمی سال 1382 با بازی در سریال در چشم باد وارد عرصه بازیگری شد اما اولین اثری که از او دیده شد فیلم سینمایی مواجهه بود. نیوشا ضیغمی با بازی در فیلم سینمایی اخراجی ها در نقش معشوقه آقا مجید مشهور شد و پس از آن نقش های بیشتری در سینما ایفا کرد. نیوشا ضیغمی سالها با آرش پولادخان زندگی کرد و در سال 1401 از پولادخان جدا شد. نیوشا ضیغمی درسال های اخیر به خاطر عمل های جراحی متعدد و فعالیتش در عرصه مدلینگ بارها خبرساز شده است.

«نیوشا ضیغمی» گفت: به دلیل تجربیاتی که در زندگی شخصی‌ام داشتم دوست دارم نقش اجتماعی جدی بازی کنم. این تجارب بینشی به من داده که دلم می‌خواهد آن را در زندگی حرفه‌ای‌ام جاری کنم.

پول و پارتی، پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای ایران است. هر یک از آدم های این فیلم نمایندگی یکی از اقشار مختلف را بر عهده دارند و پری با بازی نیوشا ضیغمی یکی از همین آدم ها است. زنی ساده و به دور از پیچیدگی های عجیب و غریب که در همراهی با همسرش با بازی امیر جعفری، نقش جالبی را رقم می زند.

ضیغمی از معدود بازیگرانی است که خودش را متعلق به همه ژانرها می داند و به همین خاطر تجربه نقش ها و ژانرهای متفاوتی از «تردست»، «شوریده» و «پارک وی» گرفته تا «توفیق اجباری»، «ایران برگر» و «اخراجی های ۱و۲» را می توان در کارنامه اش یافت.

نیوشا ضیغمی در گفت‌وگو با ایرنا می گوید دو سال اخیر را به دلیل مسائل زندگی شخصی‌ام، از سینما فاصله گرفته بودم، اما از الان به بعد می‌خواهم بیشتر به فعالیت کاری‌ام بپردازم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/r4jzo2

پربیننده ترین




اخبار داغ