هواشناسی | هواشناسی امروز | هواشناسی تهران

هواشناسی| خنک شدن هوای 13 استان از امروز | بارش رگبار باران در راه این استانها

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) در این استانها هوا بارانی است و از شدت گرما کاسته می شود.
1403/05/21 06:40
کد خبر: 171
هواشناسی| خنک شدن هوای 13 استان از امروز | بارش رگبار باران در راه این استانها

پیش بینی هواشناسی در برنامه روزمره بسیاری از افراد تاثیر می گذارد. سازمان هواشناسی به صورت روزانه آخرین وضعیت آب و هوا را در بازه های زمانی 3 تا 5 روزه اعلام می کند تا ساکنین شهرها به واسطه آن برنامه ریزی کنند. در ادامه جدیدترین پیش بینی هواشناسی را خواهید خواند.

گذر موج دامنه کوتاه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور سبب افزایش ابر، بارش رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال آذربایجان غربی، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در تهران و سمنان می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، همچنین ۲ روز آینده در برخی نقاط فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، برخی نقاط فارس و ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، احتمال گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پایان هفته شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/63zjb2

پربیننده ترین




اخبار داغ