علی انصاریان| خانه علی انصاریان| علی انصاریان در استقلال

سکوت خواهر علی انصاریان شکست | انتشار متن وصیت نامه مادر علی انصاریان

خواهر علی انصاریان به حواشی اخیر و مصاحبه مادرش واکنش نشان داد.
1403/06/15 04:20
کد خبر: 10467
سکوت خواهر علی انصاریان شکست | انتشار متن وصیت نامه مادر علی انصاریان

علی انصاریان فوتبالیست مشهور و بازیگر سینما و تلویزیون است که 15 بهمن 99 در اوج شیوع کرونا دارفانی را وداع گفت. علی انصاریان در زمان حیات در فیلم و سریال های زیادی بازی کرد و در خاطر مخاطبان مانده است. بعد از گذشت 3 سال از درگذشت این هنرمند پرطرفدار، همچنان علی انصاریان در یادها مانده و دل ها برای او عزادار است.

چندی پیش ماجرای جنجالی خانواده علی انصاریان همه را شوکه کرد. در رسانه ها عنوان شد که در اتفاقی باور نکردنی، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می کنند. به نقل از طرفداری، این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است.

در این رابطه خواهر علی انصاریان با انتشار تصاویر داروها و وصیت نامه ننه علی نوشت: مادرم پس از فوت علی دچار ضربه روحی شده و قرص های زیادی مصرف میکنه و در شرایط مصاحبه اصلا نیست ؛ تمامی اموال علی الان به اسم مادرمه و فقط منو وصی خودش قرار داده.

فاطمه انصاریان در گفتگو با طرفداری گفته است:

خانم شاه ولایتی به دلیل فوت برادرم دچار ضربه روحی شدیدی شدند و قرص های متعددی مصرف می‌کنند و اصلا در شرایط مصاحبه نیستند. همه اموال مرحوم برادرم علی انصاریان چه منقول چه غیر منقول به اسم خانم شاه ولایتی است و با یک استعلام ساده می‌توانید به راحتی ببینید که تمام اموال به نام ایشان هست و نیازی به این جنجال‌ها نبود.

خانم اشرف شاه ولایتی تحت نظر پزشک هستند و قرص‌های بسیاری مصرف می‌کنند. درست نیست بنده درباره مسائل خانوادگی به این صورت صحبت کنم چون مرحوم برادرم دوست نداشتند مسائل شخصی خانواده خوراک رسانه شود. بنده به علت حجمی از فشارها مجبور به صحبت شدم.

بنده از پخش شدن این صحبت‌ها بسیار ناراحت هستم در حالی که با یک استعلام ساده از اداره مربوطه (ثبت اسناد کشور) می‌شد از درست یا غلط بودن صحبت‌های مطرح شده مطمئن شد. انتشار چنین صحبت‌هایی برای مرحوم برادرم هم زشت است و هم روح عزیز از دست رفته را آزرده می‌کند. بالاخره در این مدت ایشان آبرویی جمع کرده بودن هم میان اهالی فوتبال و سینما و تلویزیون، هم بین مردم ایران که نباید با چنین مصاحبه‌ای یک شبه آبروی ایشان از دست برود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4vylz4

پربیننده ترین




اخبار داغ