تعطیلی ادارات| تعطیلی ادارات امروز| تعطیلی ادارات فردا

خبر فوری تعطیلی ادارات روز یکشنبه 28 مرداد 1403 | فردا ادارات کدام شهرها تعطیل است؟

ساعت کاری ادارات برخی استان ها کاهش یافت.
1403/05/27 16:20
کد خبر: 7188
خبر فوری تعطیلی ادارات روز یکشنبه 28 مرداد 1403 | فردا ادارات کدام شهرها تعطیل است؟

در هفته های اخیر گرمای هوا منجر به تعطیلی ادارات برخی از استان های کشور شده است. برای روز یکشنبه 28 مرداد تاکنون تعطیلی ادارات در هیچ استانی اعلام نشده است اما با توجه به گرمای هوا امکان دارد ادارات برخی استان ها تعطیل شود. البته در برخی استان ها به جای تعطیلی ادارات، ساعت کاری ادارات کاهش یافته است.

تغییر ساعت کاری ادارات مرکزی

 استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پایان کار ادارات و بانک‌های استان تا پایان هفته، ساعت ۱۱ تعیین شده است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز یکشنبه تا پنجشنبه (۲۸ مرداد تا یکم شهریور) ساعت ۱۱ است.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

تغییر ساعات کاری ادارات فارس

ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌های فارس از روز شنبه ۲۷ مرداد ماه تا پنج‌شنبه اول شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

استانداری فارس اعلام کرد: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها از روز شنبه ۲۷ مرداد ماه تا پنج‌شنبه اول شهریور ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

این خبر به روز رسانی می شود




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4paea4

پربیننده ترین




اخبار داغ