قیمت خودرو| قیمت خودرو امروز| قیمت خودرو صفر

قیمت خودرو همچنان بر مدار افزایشی| این خودرو رکورددار بیشترین رشد در بازار

بازار خودرو از روز گذشته استارت افزایش قیمت را زده بود و بسیاری امیدوار بودند امروز و با تعیین کابینه شاهد کاهش قیمت در بازار باشیم که این امر محقق نشد.
1403/06/01 09:00
کد خبر: 8255
قیمت خودرو همچنان بر مدار افزایشی| این خودرو رکورددار بیشترین رشد در بازار

قیمت خودرو در سال 1403 نوسان فراوانی داشته است. در هفته های اخیر قیمت خودرو تحت تاثیر اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور و منطقه بارها افزایش و کاهش یافته است. قیمت خودرو پس از معرفی شدن مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران با کاهش مواجه شد و این کاهش نسبی همچنان پا برجای مانده است.

بازار خودرو امروز در حالی شکل افزایشی به خود گرفت که دلار در کنار سایر بازارهای موازی تغییر قیمت نداشتند. فعالان بازار این افزایش را بیشتر به جو روانی حاکم بر بازار مرتبط می‌دانند و معتقدند در روزهای آینده وضعیت بازار روشن‌تر خواهد شد. بازار خودرو از روز گذشته استارت افزایش قیمت را زده بود بسیاری امیدوار بودند امروز و با تعیین کابینه شاهد کاهش قیمت در بازار باشیم که این امر محقق نشد. 

اقتصادنیوز :بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «پژو پارس LX» با افزایش ۱۵ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم با رشد ۶ میلیونی قیمت خورد. از سوی دیگر امروز برخی خودروها کاهش ۲ تا ۳ میلیون تومان داشتند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4dowp3

پربیننده ترین




اخبار داغ