ارسلان قاسمی| کودکی ارسلان قاسمی در یوسف پیامبر|عکس ارسلان قاسمی جدید

ارسلان قاسمی عزادار دوست دوران کودکیش شد| ماجرای دوستی ارسلان قاسمی با بیتا توکلی و فوت او

ارسلان قاسمی و بیتا توکلی در کلاس درس خصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده بود هم رابطه دوستانه و نزدیکی داشتند و در کل بهترین دوست‌های یکدیگر به شما می‌رفتند.
1403/07/16 09:20
کد خبر: 14830
ارسلان قاسمی عزادار دوست دوران کودکیش شد| ماجرای دوستی ارسلان قاسمی با بیتا توکلی و فوت او

ارسلان قاسمی بازیگر جوان و محبوب دهه هفتادی است که در حوزه مدلینگ نیز فعالیت می کند. ارسلان قاسمی مجرد است اما چند سال پیش شایعه نامزدی او با ترلان پروانه در فضای مجازی به راه افتاد که خود این بازیگر جوان این خبر را تکذیب کرد. ارسلان قاسمی تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است.

بیتا توکلی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران بود که در سال ۱۳۷۳ متولد شد و از سن بسیار کم بازیگری را شروع کرد. او هم مانند ارسلان قاسمی جزو بازیگران خرسال سریال “در چشم باد” بود که نقش مقابل ارسلان قاسمی یعنی نقش دوران کودکی شخصیت “لیلی” را در این سریال بازی می‌کرد. به گفته خود ارسلان قاسمی و تیم تولید سریال، این دو دوستانی بسیار خوب و نزدیک بودند.

در واقع یکی از عواملی که هم به ارسلان قاسمی و هم به بیتا توکلی کم می‌کرد تا فشار کاری و استری و دلتنگی دوری از محیط خانواده را تحمل کرده و به کار خود ادامه دهند، همین دوستی‌های کودکانه بود که بین بازیگران خردسال شکل گرفته بود.

ارسلان قاسمی و بیتا توکلی در کلاس درس خصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده بود هم رابطه دوستانه و نزدیکی داشتند و در کل بهترین دوست‌های یکدیگر به شما می‌رفتند. اما متاسفانه این بازیگر دوست داشتنی و شیرین نتوانست سال‌های زیادی در رشته خود فعالیت کند و خیلی زود از دنیا رفت. ماجرای فوت او مربوط به تصادفی می‌شود که در راه برگشت از شهر مقدس مشهد و در جاده برای او و خانواده اش اتفاق افتاد.

مادر بیتا توکلی برای مدتی به کما فرو رفته و بود و بعد از بهبودی او کل خانواده برای ادای نذری که در این رابطه کرده بودند راهی یک سفر به مشهد مقدس شدند. اما متاسفانه در جاده برگشت بود که یک سانحه رانندگی منجر به صدمه دیدن خودروی آنها شده و بیتای یازده ساله را برای همیشه از طرفداران خود دور کرد. او پیش از این ماجرا به جز “در چشم باد” در آثار دیگری مثل “چتری برای دو نفر” و “سام و نرگس” هم به ایفای نقش پرداخته بود.

طبق گفته خود ارسلان قاسمی، خبر فوت این دوست صمیمی و نزدیک او را ابتدا به والدین ارسلان رساندند. اما پدر و مادر او از ترس واکنش او و بخاطر سن پایین ارسلان نتوانستند خبر فوت دوستش را به او بگویند. در نتیجه مدتی بعد و در طی یک تماس تلفنی با یکی دیگر از دوستان هم سن خودش که در پروژه “در چشم باد” همراه آنها شرکت داشت متوجه قضیه شد. ارسلان قاسمی می‌گوید که درک کردن این مسئله برای او بسیار دشوار بود و اصلا قبول نمی‌کرد که بیتا توکلی فوت شده است! در نهایت ارسلان قاسمی یک از بهترین دوستان دوران کودکی خود را خیلی زود و در شهریور ماه ۱۳۸۴ از دست داد…




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4byyzd

پربیننده ترین




اخبار داغ