مهدی طارمی| مهدی طارمی و همسرش| ثروت مهدی طارمی

حمله‌ تند مهدی طارمی به خداداد عزیزی | عصبانی شدن طارمی از شعارهای تماشاگران علیه قلعه نویی

مهدی طارمی بعد از بازی با قرقیزستان حرف‌های تندی علیه برخی چهره‌ها به ویژه خدادادعزیزی زد.
1403/06/17 04:00
کد خبر: 10654
حمله‌ تند مهدی طارمی به خداداد عزیزی | عصبانی شدن طارمی از شعارهای تماشاگران علیه قلعه نویی

مهدی طارمی ستاره تیم ملی و لژیونر ایرانی است که برای باشگاه اینتر میلان بازی می‌کند. مهدی طارمی فوتبالیست پرحاشیه متولد 27 تیر 1371 در محله صیادان بوشهر است که در پست مهاجم بازی می کند و راست پاست. مهدی طارمی پیش از ازدواجش با یک دختر اهل بوشهری، زندگی شخصی پرحاشیه ای داشت. حواشی رابطه عاشقانه مهدی طارمی و سحر قریشی تا مدتها زندگی شخصی و فوتبالی او را تحت تاثیر خود قرار داده بود. با این حال زندگی مهدی طارمی پس از ازدواج بسیار کم حاشیه تر از گذشته شده است.

شعارهای اعتراضی تماشاگران در بازی ایران و قرقیزستان موجب شد تا مهدی طارمی در پایان بازی صحبت‌های تندی را بیان کند. او که به شدت عصبانی بود از شعارهای تند تماشاگران شکایت کرد.

بخش دیگری از صحبت‌های مهدی طارمی واکنشی بود به ادعای چندی پیش خداداد عزیزی! خداداد عزیزی که در چند ماه اخیر مصاحبه‌های تند و تیزی علیه تیم ملی و قلعه‌نویی انجام داده بود در یکی از این ادعاها گفته بود که او و فوتبالیست‌های هم نسلش با یک دست و یک پا هم می‌توانند قرقیزستان را ببرند. مهدی طارمی هم در واکنش به این فشارها رو تیم ملی و انتقادات گفت که نسل آنها چند دوره‌ی پیاپی است که در جام جهانی حضور دارند اما نسل خداداد عزیزی به زور یک صعود به جام جهانی را آن هم در پلی‌آف رقم زدند. 




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4b8ad4

پربیننده ترین




اخبار داغ