حج | حج عمره | ثبت نام حج عمره

جزئیات ثبت‌ نام دارندگان فیش‌ های حج عمره مفرده از امروز | کف قیمت هزینه سفر 10 روزه به مکه و مدینه

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام دارندگان فیش‌های عمره مفرده از امروز انجام می‌شود.
1403/06/17 08:20
کد خبر: 10675
جزئیات ثبت‌ نام دارندگان فیش‌ های حج عمره مفرده از امروز | کف قیمت هزینه سفر 10 روزه به مکه و مدینه

بعد از اتمام مناسک حج تمتع، سازمان حج و زیارت برنامه ریزی برای اعزام متقاضیان تشرف به حج عمره مفرده را آغاز کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از روز شنبه 17 شهریور، ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عمره مفرده آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. اولویت نخست برای ثبت‌نام حج متعلق به افرادی است که سال گذشته برای ثبت‌نام اقدام و تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران عودت داده شد. میانگین هزینه این سفر حدود 45 میلیون تومان برآورد شده است.

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تمهیدات انجام شده و مدیریت قیمت‌ها و هزینه‌ها تلاش کردیم که قیمت سفر زیارتی عمره در فصل جدید افزایشی نداشته باشد.

وی افزود: در این مرحله که اعزام‌های مربوط به ۲۸ شهریور تا ۳۰ آذر ماه را داریم، کف گروه‌های قیمتی هزینه سفر برای ۱۰ روز سفر زیارتی عمره، ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه، مبلغ ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای گروه‌های قیمت بالاتر ۴۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت‌: ودیعه‌گذاران حج عمره از اولویت یک تا ۱۸۰ در استان‌های کردستان و کرمانشاه، می‌توانند از صبح امروز به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و کاروان خود را انتخاب و برای تحویل مدارک به دفتر خدماتی زیارتی مورد نظر مراجعه کنند. بقیه استان‌ها نیز بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده در پایگاه اینترنتی سازمان حج تا اول مهر ثبت‌نام خواهند کرد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/48oxk2
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ