سحر دولتشاهی| بیوگرافی سحر دولتشاهی و همسر جدیدش| همسر جدید سحر دولتشاهی کیست

آغاز پخش سریال مسافران همزمان با تولد سحر دولتشاهی| ساعت پخش سریال مسافران از آی فیلم

با اتمام پخش «رانت‌خوار کوچک» سریال مسافران با بازی سحر دولتشاهی و رامبد جوان جایگزین آن شد.
1403/07/17 07:40
کد خبر: 14903
آغاز پخش سریال مسافران همزمان با تولد سحر دولتشاهی| ساعت پخش سریال مسافران از آی فیلم

سحر دولتشاهی از جمله بازیگران زن توانمند در سینمای ایران است که تاکنون نقش های متفاوتی را بازی کرده است. بیشتر حواشی سحر دولتشاهی مربوط به زندگی خصوصی او می شود و کارهای هنری خود را در کامل آرامش و بدون حاشیه می گذراند. سحر دولتشاهی تا کنون دو بار ازدواج کرده است. اولین با رامبد جوان که بعد از 6 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.  اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی، سحر دولتشاهی با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد.

با اتمام پخش «رانت‌خوار کوچک» سریال «مسافران» از شب گذشته جایگزین آن خواهد شد. مجموعه تلویزیونی «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان، محصول سال ۱۳۸۸ است و بازیگرانی چون حمید لولایی، رامبد جوان، نصرالله رادش، شقایق دهقان، سحر دولتشاهی، حسن معجونی و رضا شفیعی‌جم در آن بازی کرده‌اند. نکته جالب اینکه «مسافران» یک روز بعد از سالروز تولد سحر دولتشاهی روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

در میان اخبار

این بازیگر فعلا برای داوری جشنواره کینو براوو در روسیه است. «مسافران» جزو کمدی‌های موفق تلویزیون و از آثار متفاوت کارنامه دولتشاهی است. این سریال داستانی از ورود آدم فضایی‌ها به زمین دارد و محور قصه و شوخی‌های آن از تقابل تضادها شکل می‌گیرد. اگر مایل هستید بار دیگر «مسافران» را ببینید، این سریال هر روز ساعت ۱۹ از آی‌فیلم پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد. 




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4888pw

پربیننده ترین




اخبار داغ