کریستیانو رونالدو| کریستیانو رونالدو و همسرش| کریستیانو رونالدو در ایران

زمان خداحافظی رونالدو با تیم ملی پرتغال| برنامه کریستیانو رونالدو برای دوران بعد از فوتبال

کریستیانو رونالدو با بیش از 20 سال سابقه در تیم ملی، نحوه خداحافظی خود از تیم پرتغال را فاش کرد.
1403/06/06 03:20
کد خبر: 8900
زمان خداحافظی رونالدو با تیم ملی پرتغال| برنامه کریستیانو رونالدو برای دوران بعد از فوتبال

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال اهل پرتغال است که این روزها در عربستان پا به تو است. کریستیانو رونالدو با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرده است. کریستیانو رونالدو برای اولین بار مزه پدر شدن را در سال 2010 چشید و پس از آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 آنها از طریق رحم اجاره ای صاحب 2 فرزند دوقلو شدند؛ یک پسر به نام متئو و یک دختر که اوا ماریو نام دارد دوقلوهای این زوج هستند.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، می‌گوید هنوز تصمیمی برای خداحافظی از بازی‌های ملی ندارد. اما کریستیانو رونالدو با بیش از 20 سال سابقه در تیم ملی، نحوه خداحافظی خود از تیم پرتغال را فاش کرد.

کاپیتان تیم پرتغال در گزیده‌ای از مصاحبه با کانال NOW که دوشنبه شب به‌طور کامل منتشر می‌شود، گفت: "من بسیار مفتخرم که این پیراهن را به تن می‌کنم، این یک رویاست. بنابراین، وقتی تیم ملی را ترک می‌کنم، از قبل به هیچ‌کس نمی‌گویم، این یک تصمیم بسیار خودجوش از سوی من خواهد بود، اما تصمیمی است که کاملا آن را از قبل بررسی می‌کنم."

به گزارش ورزش سه، بعد از یورو 2024 صحبت‌های زیادی در مورد پایان دوران کریستیانو رونالدو 39 ساله در تیم ملی مطرح شد اما او به صورت رسمی این خبر را تایید نکرد.

او با اشاره به دو رقابت بعدی که پرتغال در آن حضور دارد، یعنی لیگ ملت‌ها و مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، گفت: "در حال حاضر چیزی که می‌خواهم این است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم."

وقتی از CR7 درمورد تصمیم شخصی‌اش برای دوران بعد از فوتبال خود سوال شد، اعلام کرد که به مربی شدن فکر نمی‌کند: "در حال حاضر ایده مربی شدن هیچ تیمی به ذهن من خطور نمی‌‌کند. آینده خود را اینگونه نمی‌بینم. من می‌بینم که خارج از فوتبال کارهای دیگری انجام می‌دهم، اما فقط خدا می‌داند که آینده چه خواهد شد."




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/45kgm4

پربیننده ترین




اخبار داغ