فوتبال| هودار فوتبال| مرگ هوادار فوتبال

شوک به فوتبال ایران | تماشاگر لیگ ایران حین تماشای مسابقه درگذشت +جزئیات

دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با مرگ یک هوادار خبرساز شد.
1403/06/24 02:30
کد خبر: 11324
شوک به فوتبال ایران | تماشاگر لیگ ایران حین تماشای مسابقه درگذشت +جزئیات

دیدار شب گذشته تیم‌های سپاهان و ملوان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با یک اتفاق تلخ همراه شد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با تلخی و سیاهی مطلق آغاز شد و در جریان دیدار سپاهان و ملوان بندرانزلی در فولادشهر هوادار ملوانی جان باخت. مرگ مرتضی خائفی یکی از هواداران قدیمی ملوان به دلیل ایست قلبی به خودی خود غم انگیز است اما شرح رفتارهایی که در حاشیه این اتفاق از سوی مسئولان برگزاری بازی رخ داد، توسط مازیار زارع همه چیز را تلخ تر کرد.

زارع بعد از پایان این مسابقه که با پیروزی یک بر صفر سپاهان همراه شده بود گفت: فکر می‌کنم تمرکز لازم را پس از اتفاقی که برای هوادارمان افتاد، از دست دادیم. از مسئولان (برگزاری مسابقه) ناراحتم. آیا فوتبال این ارزش را دارد که همه ما درگیر موضوعی باشیم که جان یک هوادار در آن لحظه به خطر افتاد و با وجود فوت این هوادار به بازی ادامه دهیم؟! به دلیل همان اتفاق صحنه پنالتی را ندیدم و در برگشت متوجه VAR شدم. در همه جای دنیا برای چنین اتفاقی بازی را متوقف یا لغو می‌کنند. متأسفانه در حین بازی به ما دروغ گفتند که هوادار زنده است.  برای خودم و کلیه مسئولان برگزاری مسابقه متأسفم که برای‌شان اصلاً مهم نبود، من که نمی‌توانم و اجازه ندارم تیمم را از بازی بیرون بیاورم. هر چه پرسیدیم به ما گفتند مشکلی ندارد و اما در انتهای بازی متوجه فوت این هوادار شدیم.

ژوزه مورایس نیز در این باره گفت: بعد از خبر تلخی که شنیدم، دیگر چیزی برای گفتن ندارم؛ هیچ مسابقه‌ای مهم‌تر از زندگی نیست و به خانواده این هوادار و باشگاه ملوان تسلیت می‌گویم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/45ekm4
منبع خبر: برترین ها

پربیننده ترین




اخبار داغ