کریستیانو رونالدو| کریستیانو رونالدو و همسرش| کریستیانو رونالدو در ایران

کریستیانو رونالدو باعث مصدومیت هم تیمی اش شد!! | ویدئوی عجیب ترین مصدومیت تاریخ

یکی از اتفاقاتی که می توانست باعث مرگ یک فوتبالیست شود را رونالدو رقم زد.
1403/07/10 15:00
کد خبر: 14172
کریستیانو رونالدو باعث مصدومیت هم تیمی اش شد!! | ویدئوی عجیب ترین مصدومیت تاریخ

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال اهل پرتغال است که این روزها در عربستان پا به تو است. کریستیانو رونالدو با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرده است. کریستیانو رونالدو برای اولین بار مزه پدر شدن را در سال 2010 چشید و پس از آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 آنها از طریق رحم اجاره ای صاحب 2 فرزند دوقلو شدند؛ یک پسر به نام متئو و یک دختر که اوا ماریو نام دارد دوقلوهای این زوج هستند. 

سالم النجدی عجیب‌ترین مصدومیت تاریخ را تجربه کرد و پس از گل کریستیانو رونالدو، سر مدافع النصر با سقف نیمکت برخورد کرده و منجر به بیهوشی چند دقیقه‌ای او شد.

النصر در دیداری زیبا از دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الریان عبور کرده و نخستین پیروزی خود را در این پیکار‌ها به ثبت برساند. سادیو مانه و کریستیانو رونالدو برای میزبان گلزنی کردند که البته گل فوق ستاره پرتغالی منجر به اتفاق عجیبی روی نیمکت این تیم شد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که بازیکنان النصر پس از گل رونالدو مشغول برپایی جشن و شادی بودند، ناگهان فریاد‌های بازیکنان روی نیمکت النصر، توجهات را به خود جلب کرد. موضوعی که حتی منجر به توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد و پزشکان کنار نیمکت جمع شدند تا به وضعیت یکی از بازیکنان النصر رسیدگی کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/45aqvx

پربیننده ترین




اخبار داغ