قیمت خودرو| قیمت خودرو امروز| قیمت خودرو صفر

پیش مهم درباره قیمت خودرو | به این دلیل خودرو ارزان نمی‌ شود

مدیرعامل ایران خودرو، گفت: هزینه‌های تولید هر روز در حال افزایش است و این موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌ها روند کاهشی نداشته باشد.
1403/06/10 03:40
کد خبر: 9972
پیش مهم درباره قیمت خودرو | به این دلیل خودرو ارزان نمی‌ شود

قیمت خودرو در سال 1403 نوسان فراوانی داشته است. در هفته های اخیر قیمت خودرو تحت تاثیر اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور و منطقه بارها افزایش و کاهش یافته است. قیمت خودرو پس از معرفی شدن مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران با کاهش مواجه شد و این کاهش نسبی همچنان پا برجای مانده است.

نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آن‌ها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چرا‌های وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش‌ها و تصمیم گیری‌ها در دهه‌های گذشته است. امسال در این پروژه سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۸۴، ۱۳۷۴، ۱۳۶۴، ۱۳۵۴ از هر دهه انتخاب شده است.

به گزارش اقتصادنیوز، مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت، گفت: درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده‌ایم.

هاشم یکه زارع با اشاره به اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نمی‌یابد، اظهار کرد: هزینه‌های تولید هر روز در حال افزایش است و این موضوع باعث می‌شود تا قیمت‌ها روند کاهشی نداشته باشد.

وی با بیان «درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده‌ایم»، افزود: قرار است به محض برگزاری جلسات جدید شورای رقابت این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/4567x2

پربیننده ترین




اخبار داغ