شهاب حسینی| شهاب حسینی و همسرش| همسر شهاب حسینی

بازگشت شهاب حسینی با رها | شهاب حسینی باز هم طرفدارانش را شگفت زده می کند؟

شهاب حسینی به زودی در ملودرام اجتماعی «رها» به کارگردانی حسام فرهمند جلوی دوربین می‌رود.
1403/06/18 11:20
کد خبر: 10795
بازگشت شهاب حسینی با رها | شهاب حسینی باز هم طرفدارانش را شگفت زده می کند؟

شهاب حسینی از جمله ستارگان سینمای ایران است که این روزها به خاطر ایفای نقش در سریال گناه فرشته بار دیگر بر سر زبانها افتاده است. شهاب حسینی بازیگری را از دهه هفتاد آغاز کرده و اوایل دهه هشتاد با ایفای نقش در چند سریال از جمله تب سرد به شهرت فراوان رسید و بعد وارد سینما شد و دوران اوج او در بازیگری آغاز شد. شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شد.

فیلمنامه سینمایی «رها» به کارگردانی حسام فرهمند و تهیه‌کنندگی سعید خانی مدتی قبل پروانه ساخت گرفت که با پیوستن شهاب حسینی به گروه بازیگران وارد مرحله پیش‌تولید شد. فیلمبرداری این فیلم به زودی در تهران آغاز خواهد شد و بازیگران و دیگر عوامل هم معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، رها سومین فیلم سعید خانی است که با فیلمسازان فیلم اولی ساخته می‌شود. شهاب حسینی هم در سال‌های اخیر با فیلمسازان اول همکاری زیادی داشته و در ماه‌های گذشته فیلم «مست عشق» حسن فتحی را با بازی در نقش «شمس تبریزی» روی پرده سینما‌ها داشت.

فیلمنامه «رها» توسط محمدعلی حسینی و حسام فرهمند نوشته شده و مرضیه برومند به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور خواهد داشت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3zyw62

پربیننده ترین




اخبار داغ