بازیگران ایرانی| بازیگران زن ایرانی| چهره بازیگران زن ایرانی

بازیگران زن ایرانی که گیاهخوار هستند | دلیل جالب خانم های بازیگر برای ممنوع کردن گوشت

برخی از بازیگران گیاه خوار بارها در صفحات شخصی خود از فواید گیاه خواری برای سلامت انسان و کره زمین صحبت کرده اند.
1403/06/25 13:00
کد خبر: 11544
بازیگران زن ایرانی که گیاهخوار هستند | دلیل جالب خانم های بازیگر برای ممنوع کردن گوشت

بازیگران زن ایرانی در میان مردم ایران بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و صفحات اینستاگرام برخی از آنها بیشترین تعداد فالوور را در میان سلبریتی‌ها دارد. بازیگران زن ایرانی که در حال حاضر محبوب هستند عمدتا همان بازیگرانی هستند که در دهه های 70 و 80 به شهرت رسیدند. برخی از بازیگران زن ایرانی جایزه های بین المللی هم کسب کرده و داور جشنواره های معتبر جهانی شده اند.

گیاه خواری یکی از رژیم هایی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و افرد زیادی با تغییر رژیم خود به دنبال فواید گیاه خواری و سلامت بیشتر بدن خود هستند.

برخی از بازیگران نیز با پیروی از رژیم گیاه خواری مصرف گوشت را کنار گذاشته و از لیست غذایی خود حذف کرده اند.

شهره سلطانی یکی از بازیگران ایرانی است که مدافع سرسخت گیاهه خواری است. او مخالف گوشتخواری بوده و تنها در مواقعی گوشت مصرف می کند که پزشک برای تامین پروتئین بدنش به عنوان دارو روی آن تاکید کند.

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس سینما یکی دیگر از بازیگران گیاه خوار است که به دیگران نیز ساده خواری و استفاده حداقل از گوشت را توصیه می کند.

پری ناز ایزیار یکی دیگر از بازیگرانی است که از چند سال قبل گیاه خواری را شروع کرده و گوشت مصرف نمی کند. او دلیل علاقه خود به گیاه خواری را توجه به سلامتی و دوست داشتن حیوانات بیان می کند.

میترا حجار یکی از فعالان حفظ محیط زیست و گیاه خوار است اما لبنیات را مصرف می کند. او یکی از دلایل از بین رفتن کره زمین را مصرف گوشت می داند زیرا برای تولید هر کیلوگرم گوشت گوساله، 15 هزار لیتر آب مصرف می شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3wvo62

پربیننده ترین




اخبار داغ