یارانه | یارانه جدید امشب | واریز یارانه

یارانه بگیران بخوانند| تصمیم پزشکیان برای واریز یارانه 220 هزار تومانی کالابرگ

وزیر کار درباره واریز یارانه ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ در دولت پزشکیان توضیحاتی ارائه داد.
1403/05/29 04:20
کد خبر: 7841
یارانه بگیران بخوانند| تصمیم پزشکیان برای واریز یارانه 220 هزار تومانی کالابرگ

یارانه نقدی در سال های اخیر دستخوش تغییر شده و از 45 هزار تومان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به 300 و 400 هزار تومان در زمان حاضر رسیده است. یارانه نقدی برای دهک های مختلف جامعه متفاوت است و زمان واریز آن 25 و 30ام هر ماه است. در ماه های گذشته همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا بود نیز برای مشمولان واریز می شد که فعلا واریز آن متوقف شده است.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون در دولت سیزدهم در حاشیه همایش آموزشی توانمندسازی و توسعه سازمان‌های کارگری و کارفرمایی در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت کالابرگ الکترونیکی گفت: اجرای کالابرگ الکترونیکی تکلیف قانونی است. وزارت کار در دولت سیزدهم زیرساخت‌های مورد نیاز آن را فراهم کرده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به یارانه تشویقی دولت افزود: طرح «فجرانه» و یارانه ۲۲۰ هزار تومان تشویقی برای ۳ ماه اجرا شد و نتایج خوبی به دنبال داشت.

وزیر کار اظهار کرد: بالغ بر ۲۳۰ هزار فروشگاه با این وزارتخانه همکاری کرد و تمام منابع آن تأمین و بدون دغدغه عملیاتی شد.

مرتضوی گفت: امیدوار هستیم دولت چهاردهم این مسیر را ادامه دهد، زیرا منابع آن از محل هدفمندی یارانه‌ها بوده و اگر درآمد‌های هدفمند شده وصول شود، این یارانه پرداخت و کالابرگ الکترونیکی باید برای خانوار‌های مشمول شارژ شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3qnlj3

پربیننده ترین




اخبار داغ