قیمت نان| افزایش قیمت نان از فردا| قیمت نان 1403

فوری؛ قیمت نان سنگک هم گران شد؟ | خبرهای جدید درباره قیمت نان لواش و نان سنگک

قیمت هر قرص نان لواش در نانوایی های تهران از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.
1403/06/19 16:40
کد خبر: 10814
فوری؛ قیمت نان سنگک هم گران شد؟ | خبرهای جدید درباره قیمت نان لواش و نان سنگک

افزایش قیمت نان در روزهای اخیر باعث نگرانی مردم شده است. بهار و تابستان سال گذشته قیمت نان در برخی استان ها تحت عنوان «متناسب سازی قیمت نان» با افزایش مواجه شد. در ماه شهریور نیز قیمت نان در برخی استان های کشور گران شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی گفت: با توجه به اینکه قیمت نان سنگک در ۱.۵سال گذشته حدوداً از ۳هزار تومان به ۵هزار تومان با تعامل صورت‌گرفته افزایش یافته بود، در این مقطع دیگر افزایش قیمت ندارد.

محمد سلیمانی رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی اظهار داشت: قیمت نان سنگک در ۱.۵ سال قبل با تعامل صورت‌گرفته از هر عدد ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافت و دیگر، امروز با افزایش قیمت سایر نان‌ها تغییر قیمت جدیدی ندارد.

وی افزود: این نان با آرد یارانه‌ای نوع ۲ در تهران تولید می‌شود و برای ایجاد تعادل در بازار، آرد یارانه‌ای نوع یک به آن اختصاص نمی‌یابد.

بر اساس اعلام نانوایان سنتی نیز قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک، از ۱ هزار و هشتصد تومان به ۲ هزار و پانصد تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲ هزار و پانصد تومان به ۳ هزار و پانصد تومان رسید.

بنابر این گزارش پیشتر قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و همچنین قیمت نان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

افزایش قیمت نان لواش در تهران

قیمت هر قرص نان لواش در نانوایی های تهران از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.

نانوایی های عرضه کننده نان لواش مدعی شده اند که از صبح امروز  مصوبه افزایش نان لواش و تافتون گردان ماشینی وزن چانه ۱۶۰ گرمی از  ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان به آنان ابلاغ شده است. 

این در حالی است که قیمت نان در اوائل شهریورماه جاری در برخی موارد تا بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/3noog4
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ