سریال پایتخت| دانلود سریال پایتخت| سریال پایتخت 7

خبر تازه از داستان سریال پایتخت 7 | پایتخت 7 با روح باباپنجعلی!

تلویزیون با سریال‌های جدیدی مانند «پایتخت۷» به‌دنبال تحول و بازگشت به دوران طلایی خود است.
1403/06/19 09:00
کد خبر: 10852
خبر تازه از داستان سریال پایتخت 7 | پایتخت 7 با روح باباپنجعلی!

سریال پایتخت یکی از معروف‌تری و پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است که در شش فصل ساخته شده است. محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی، ریما رامین فر و... بازیگران سریال پایتخت هستند که به واسطه بازی در این سریال بسیار مشهور و محبوب شده اند. اخیراٌ در صحبت‌هایی که مدیران صداوسیما می‌کنند مشخص شده که قرار است فصل هفتم سریال پایتخت ساخته شود. مراحل فیلمبرداری این سریال در حال انجام است.

 تلویزیون با سریال‌های جدیدی مانند «پایتخت۷» به‌دنبال تحول و بازگشت به دوران طلایی خود است، باید دید که آیا این تغییرات قادر خواهند بود جذابیت و محبوبیت سابق را به تلویزیون بازگردانند.

یکی از مهمترین پروژه‌های در دست تلویزیون فصل هفتم «پایتخت» باشد که به‌تازگی با اعلام محسن تنابنده تصویربرداری آن در شهرستان شیرگاه آغاز شده است. گفته می‌شود این سریال به‌کارگردانی سیروس مقدم برای نوروز سال آینده آماده پخش شود. در گمانه‌زنی‌هایی که از غایبان پروژه جدید «پایتخت» مطرح می‌شود نام مهران احمدی و سارا و نیکا هم بیشتر به چشم می‌خورد، البته به نام بهرام افشاری هم اشاره شد و شاید تصویری که در صفحه اینستاگرامی سریال منتشر شد و بهرام افشاری کنار محسن تنابنده، هومن حاجی‌عبداللهی و احمد مهرانفر حضور داشت گویای این باشد که او در این پروژه حضور خواهد داشت. 

همچنین می‌توان بازگشت علیرضا خمسه را با نقش «بابا پنجعلی» محتمل دانست. او که در پنج سری اول شخصیتی ثابت بود و در فصل ششم به‌علت مرگ کاراکترش حضور نداشت، احتمال دارد در قالب یک روح به سریال بازگردد و شوخی‌های تازه‌ای را به این شکل، به «پایتخت7» اضافه کند.

ایده حضور علیرضا خمسه در نقش «روح باباپنجعلی»، ایده‌ای است که پیشتر از سوی محسن تنابنده طراح و سرپرست نویسندگان اثر مطرح شده بود، ولی هیچ‌گاه به اجرا نرسید، با این حال با اظهارنظر مدتی پیش علیرضا خمسه که از تماس عوامل سریال برای بازگشت او به این اثر خبر می‌داد، اجرای آن را می‌توان محتمل دانست.

باید دید با شروع پخش این سریال‌ها وضعیت تلویزیون بهتر خواهد شد یا خیر.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/39pq74
منبع خبر: تسنیم

پربیننده ترین




اخبار داغ