کریستیانو رونالدو| کریستیانو رونالدو و همسرش| کریستیانو رونالدو در ایران

نامزد کریستیانو رونالدو روزنامه پوشید! | رونمایی از عجیب ترین استایل جورجینا رودریگز

نامزد رونالدو در پوسترهای فصل سوم مستند زندگی‌اش با عنوان «من جورجینا هستم» که برای شبکه‌ی «نتفلیکس» ساخته می‌شود، با استایل‌هایی شیک و موهای بلوندش جلب توجه کرده‌ است.
1403/06/27 18:00
کد خبر: 11897
نامزد کریستیانو رونالدو روزنامه پوشید! | رونمایی از عجیب ترین استایل جورجینا رودریگز

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال اهل پرتغال است که این روزها در عربستان پا به تو است. کریستیانو رونالدو با یک مدل اسپانیایی به نام جورجیانا رودریگز ازدواج کرده است. کریستیانو رونالدو برای اولین بار مزه پدر شدن را در سال 2010 چشید و پس از آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 آنها از طریق رحم اجاره ای صاحب 2 فرزند دوقلو شدند؛ یک پسر به نام متئو و یک دختر که اوا ماریو نام دارد دوقلوهای این زوج هستند.

جورجینا رودریگز، نامزد ۳۰ ساله‌ی کریستیانو رونالدو که البته بسیاری از منابع خبر از ازدواج مخفی آن‌ها می‌دهند، در پوسترهای فصل سوم مستند زندگی‌اش با عنوان «من جورجینا هستم» که برای شبکه‌ی «نتفلیکس» ساخته می‌شود، با استایل‌هایی شیک و موهای بلوندش جلب توجه کرده‌ است.

به نقل از چی بپوشم، جورجینا در یکی از استایل‌هایش با پیراهنی دیده می‌شود که آستین‌های بلند و دستکش‌داری دارد و به دامنی دنباله‌دار ختم می‌شود. طرح روزنامه‌ای پارچه‌ی این پیراهن بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. او در استایل‌های جدیدش لوکس بودن و ثروت را با پارچه‌های خزدار، کیف‌های طلایی‌رنگ و جواهرات درخشانش به خوبی نمایش داده‌ است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/36nl72

پربیننده ترین




اخبار داغ