سهمیه بنزین| سهمیه بنزین آزاد| سهمیه بندی بنزین

فوری؛ سهمیه سوخت افزایش یافت؟ | خبر جدید مدیرعامل شرکت نفت درباره بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برخی شایعه‌ها و ادعاهای مطرح‌شده در فضای مجازی درباره افزایش سهمیه کارت سوخت ‌را فریبکاری و با قصد کلاهبرداری از مردم اعلام کرد.
1403/06/18 13:00
کد خبر: 10801
فوری؛ سهمیه سوخت افزایش یافت؟ | خبر جدید مدیرعامل شرکت نفت درباره بنزین

سهمیه بنزین خودروهای شخصی از سال 1398 تاکنون 60 لیتر بوده است. در 5 سال اخیر بارها شایعاتی در خصوص افزایش یا کاهش سهمیه بنزین مطرح شده اما هیچ کدام آنها واقعیت نداشته است. با این وجود سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی در سال گذشته با کاهش مواجه شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برخی شایعه‌ها و ادعاهای مطرح‌شده در فضای مجازی درباره افزایش سهمیه کارت سوخت ‌را فریبکاری و با قصد کلاهبرداری از مردم اعلام کرد و گفت: این ادعا را به‌شدت تکذیب می‌کنم و اساساً شارژ کارت سوخت فقط از طریق سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مطابق با ضوابط و مقررات انجام می‌شود و مطرح‌شدن ادعاهایی این‌چنینی تنها به قصد سوءاستفاده از مردم انجام می‌شود.

ویس‌کرمی تأکید کرد: امکان نفوذ و دخالت در سامانه در جایگاه‌ها و کارت‌های سوخت به‌هیچ‌وجه وجود ندارد و شارژ سهمیه فقط براساس کلاس خودرو در پایان هر ماه از طریق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود.

وی با ابراز امیدواری برای تأمین مطلوب بنزین مورد نیاز مردم در روزهای پایانی تابستان بیان کرد: تأمین و تحویل سوخت به‌صورت شبانه‌روزی از مبادی تولید و انتقال در حال انجام است و امیدواریم شرایط در روزهای پایانی تابستان با مدیریت سفرها و عبور و مرور از سوی هموطنان به‌گونه‌ای باشد که از ازدحام جلوگیری و تسریع در حمل فرآورده تحقق یابد و از تأخیر طولانی‌مدت جلوگیری شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/36mme4
منبع خبر: ایلنا

پربیننده ترین




اخبار داغ