اسماعیل قاآنی| خانواده اسماعیل قاآنی| سردار اسماعیل قاآنی | سردار قاآنی

اسرائیل به سلامت بودن سردار اسماعیل قاآنی اعتراف کرد | چرا دشمن شایعه شهادت سردار قاآنی را ساخت؟

فارس نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به شایعه‌سازی‌های چند روزه درباره سردار اسماعیل قاآنی پایان داد
1403/07/16 19:55
کد خبر: 14766
اسرائیل به سلامت بودن سردار اسماعیل قاآنی اعتراف کرد | چرا دشمن شایعه شهادت سردار قاآنی را ساخت؟

از روز گذشته، خبری مبنی بر ترور اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در بیروت از سوی منابع عبری منتشر شد. شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل ادعا کرده است که احتمالاً سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس، در جریان بمباران بامداد ۱۳ مهرماه بیروت زخمی شده است. اما باید گفت که سردار اسماعیل قاآنی در سلامت کامل است. این خبر را برخی از نزدیکان حاج اسماعیل قاآنی در گفتگو با رسانه های خارجی اعلام کرده و افرادی نظیر محمدمهدی همت، فرزند شهید همت و عبدالله گنجی نیز آن را تایید کرده اند. به گفته این افراد، شایعه شهادت سردار اسماعیل قاآنی عملیات روانی دشمن بوده است.

فارس نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به شایعه‌سازی‌های چند روزه درباره سردار اسماعیل قاآنی پایان داد

به نقل از فارس، «ارتش اسرائیل می‌گوید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار نداده و معتقد است که او زنده است.»

این خبر را رئیس سرویس خارجی وب‌سایت اسرائیلی «والانیوز» امروز دوشنبه بعد از چند روز شایعه‌سازی صهیونیست‌ها درباره احتمال شهادت یا زخمی شدن «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی قدس در حملات اخیر اسرائیل در بیروت اعلام کرده است. رژیم صهیونیستی بامداد جمعه منطقه ضاحیه بیروت را هدف حملات سنگین هوایی قرار داده بود. منابع اسرائیلی گزارش دادند هدف از آن حملات ترور «سید هاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان بوده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شده بود مقام‌های اسرائیلی در حال بررسی احتمال مجروح شدن سرلشکر قاآنی در حملات بیروت هستند.بعد از آن خبرگزاری رویترز به نقل از «دو مقام ارشد ایرانی» ادعا کرده بود که از روز جمعه تماس‌ها با سردار قاآنی قطع شده و کسی قادر به برقراری ارتباط با او نبوده است. این شایعات اما امروز دوشنبه بعد از مصاحبه «ایرج مسجدی»، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فروکش کرد که گفت سردار قاآنی در «صحت و سلامت و مشغول فعالیت است».




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/2raavz

پربیننده ترین




اخبار داغ