طرز تهیه دسر| طرز تهیه دسر خانگی | طرز تهیه دسر ساده و کم هزینه

طرز تهیه دسر روکر موز | دسر خوشمزه ایتالیایی مناسب پذیرایی از مهمان های خاص

روکر موز از دسرهای خوشمزه ایتالیایی و یک دسر ویژه و مخصوص برای پذیرایی از مهمان ها و مناسب برای دورهمی هاست.
1403/07/17 17:40
کد خبر: 14942
طرز تهیه دسر روکر موز | دسر خوشمزه ایتالیایی مناسب پذیرایی از مهمان های خاص

طرز تهیه دسر برای کسانی که دوست دارند بعد از غذاهایی خوشمزه برای مهمانان خود تدارک ببینید بسیار اهمیت دارد. خرید دسر از بیرون به طور قطع هزینه بر است اما شما با طرز تهیه دسر خانگی با توجه به سلیقه و استعداد خود می توانید بهترین دسر را درست کنید. بنابراین آموزش طرز تهیه دسر می تواند بسیار خوشحال کننده باشد چون هم هزینه درست کردن دسر از خرید آن ارزان تر است و هم شما می توانید آن را طوری که دوست دارید تهیه کنید.

روکر موز از دسرهای خوشمزه ی ایتالیایی و یک دسر ویژه و مخصوص برای پذیرایی از مهمان ها و مناسب برای دورهمی هاست.

این دسر بیشتر به صورت قالبی تهیه می‌شود اما شما می‌توانید این دسر را به صورت تک نفره و یا در ظروف سرو شیشه آماده نمایید. این دسر ایتالیایی از دو بخش اصلی تشکیل شده است.

در میان اخبار

برای لایه زیرین این دسر از ترکیب، موز، شیر، خامه، گردوی خرد شده، ژله موز و بیسکویت پتی بور استفاده شده است که بعضی رسپی ها برای تهیه این دسر از زرده ی تخم مرغ، پودر وانیل و نشاسته ی ذرت نیز استفاده می‌نمایند.

برای لایه رویی آن نیز از تکه های موز حلقه ای و ژله موز استفاده شده است. همانطور که اشاره شد در تهیه این دسر از مواد مغذی همچون شیر، خامه و موز استفاده شده است که در کنار مزه فوق العاده آن را کاملا مقوی کرده است.

اگر برای جشن ها و مهمانی های خود به دنبال یک دسر خاص و در عین حال خوشمزه هستید به شما تبریک می‌گویم، بی تردید بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/2raa6m

پربیننده ترین




اخبار داغ