دستور پخت| دستور پخت خورشت| دستور پخت خورشت لوبیا سبز

دستور پخت خورشت لوبیا سبز | یک غذای خوشمزه و مقوی که با نان و برنج سرو میشه

خورشت لوبیا سبز یک غذای بسیار خوشمزه و مقوی است که می توان آن را با نان و برنج سرو کرد.
1403/06/14 17:45
کد خبر: 10439
دستور پخت خورشت لوبیا سبز | یک غذای خوشمزه و مقوی که با نان و برنج سرو میشه

دستور پخت برای خانم‌ها و آقایانی که می خواهند برخی از غذاها را برای اولین بار در خانه درست کنند بسیار مهم است. دستور پخت برای کنترل کیفیت و کمیت غذا بسیار حائز اهمیت بوده و هزینه‌های تهیه غذا و مواد لازم برای تهیه آن در همین رسپی ها اعلام می شود. دستور پخت غذاهای خوشمزه ایرانی، غیر ایرانی، جدید، قدیمی و هر نوع غذا و خوراکی خوشمزه را می توانید در ترفندباز یاد بگیرید. در ادامه دستور پخت خورشت آلو را به شما خواهیم گفت.

خورشت لوبیا سبز یک غذای بسیار خوشمزه و مقوی است که می توان آن را با نان و برنج سرو کرد. این غذا به دلیل وجود لوبیا سبز علاوه بر طعم دارای فواید بسیار زیادی است از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، مفید برای سلامت پوست و مو، جلوگیری از عفونت ها و ... است برای اینکه این گیاه پرفایده را بیشتر در سبد غذایی تا داشته باشید.

مواد لازم:گوشت: سیصد گرم،لوبیاسبز: دویست گرم،هویج: یک عدد،گوجه:یک عدد،پیاز: یک عدد،چوب دارچین: یک عدد،سیر: یک حبه،آبلیموترش:یک قاشق غذاخوری،رب گوجه: یک قاشق غذاخوری،زردچوبه: یک ونیم قاشق چایخوری،پودر زنجبیل: یک قاشق چایخوری،فلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری،فلفل قرمز: نصف قاشق چایخوری




کپی لینک کوتاه خبر: https://emrouz.news/d/2opzo3

پربیننده ترین




اخبار داغ